• Spotify a început să experimenteze cu vânzarea cursurilor online.
  • Spotify oferă acces la patru categorii de cursuri – muzică, creativitate, business şi trai sănătos.
  • Câteva lecţii dintr-un curs pot fi accesate gratuit, dar cei care vor să continue să înveţe, vor trebui să plătească.

Spotify a început să experimenteze cu vânzarea cursurilor online, care constituie deja a patra categorie de conţinut a serviciului suedez, după muzică, podcast-uri şi ebook-uri.

Pentru început, Spotify oferă acces la patru categorii de cursuri – muzică, creativitate, business şi trai sănătos, iar furnizorii sunt BBC Maestro, Skillshare, Thinkific şi PlayVirtuoso,

Spotify le-a promis furnizorilor că le va oferi acces la audienţe mai mari şi că poate targeta direct utilizatorii interesanţi de domeniile respective.

Recomandări

CEARTĂ PE VILELE RAAPPS
SCHIMBĂ BANCA LA ȘCOALĂ
EMILY IN LONDON?
SHEERAN CÂȘTIGĂ
CONTINUĂ VACCINAREA
CE NU ȘTII NU TE DOARE

Câteva lecţii dintr-un curs pot fi accesate gratuit, dar cei care vor să continue să înveţe, vor trebui să plătească. Plata nu se poate face în cadrul aplicaţiile, pentru că Spotify nu vrea să plătească comision către Google sau Apple.

În schimb, compania opreşte un comision de la furnizorii cursurilor, dar nu spune cât este acesta.

Citește și