• Deocamdată, compania nu știe ce blockchain ar putea folosi sau dacă va folosi mai multe, dar este sigură că, indiferent de abordarea pe care o va folosi, aceasta va fi sustenabilă.
  • Tot ce trebuie să facă Starbucks este să creeze o experiență simplă de utilizare a portofelelor criptografice care să funcționeze pentru cei 26,7 milioane de membri Rewards.
  • Ei pot pur și simplu să adauge la fiecare achiziție bonusuri digitale cu o înregistrare verificabilă.

Directorul general al Starbucks, Howard Schultz, împreună cu vicepreședintele executiv și directorul de marketing, Brady Brewer, au explicat investitorilor în timpul prezentării rezultatelor din al doilea trimestru al anului 2022 că firma de cafea va adăuga „noi concepte, cum ar fi modelele de proprietate și de apartenență la o comunitate, pe care le vedem dezvoltându-se în spațiul Web 3 și un program de fidelizare NFT”.

Brewer a mers mai departe, spunând: „Imaginați-vă că achiziționați un nou obiect de colecție digital de la Starbucks, în care acel produs servește, de asemenea, ca permis de acces la o comunitate Starbucks globală, una cu experiențe de conținut captivante și colaborare, toate centrate pe cafea”.

O postare pe blogul companiei aduce mai multe explicații despre ce înseamnă toate acestea: Plănuim să creăm o serie de colecții NFT de marcă, a căror posesie inițiază calitatea de membru al comunității și permite accesul la experiențe și avantaje exclusive. Temele acestor colecții se vor naște din expresii artistice Starbucks, atât din patrimoniul și din cele nou create, cât și prin colaborări de clasă mondială cu alți inovatori și branduri cu idei similare.

Recomandări

MANDAT DE ARESTARE
APEL MISTERIOS
CADOURI PRIETENEȘTI
PUTIN RIPOSTEAZĂ
CLIMA PROVOACĂ DISCUȚII
JAMIE E ELIBERAT

Planul se va desfășura sub forma unui fel de program de loialitate digitală îmbunătățită cu obiecte de colecție, alimentat de cel mai în vogă termen de anul trecut, jetoane ne-fungibile (NFT). Un set nespecificat de avantaje exclusive ar trebui să se adauge la valoarea pe care Starbucks o oferă în prezent, și anume aceea de a avea locații aproape peste tot.

Care sunt experiențele și avantajele și de ce au nevoie de tehnologia blockchain pentru a fi implementate?

Directorii Starbucks se uită la istoria companiei, care a fost una dintre cele mai timpurii care a implementat plățile mobile și Wi-Fi, și se gândesc că lucrurile vor funcționa în mod similar și aici, cu un plus notabil pentru profiturile sale. În aceeași zi în care Starbucks a prezentat NFT investitorilor săi, aceștia au deschis Wall Street Journal pentru a vedea un titlu care spunea „Vânzările NFT sunt în scădere”.

Primul discurs al lui Schultz în cadrul NFT a avut loc în timpul unui forum deschis în care s-a adresat angajaților pentru a recunoaște că firma „nu a făcut suficient” pentru a-i sprijini și a promis că va „face mai mult pentru partenerii noștri”. Ca parte a discursului său împotriva sindicatelor la care unele magazine încep să adere și despre care a spus că ar putea „pune pe cineva între noi și oamenii noștri”, Schultz a încercat să se apropie de mulțimea mult mai tânără și vizibil mai puțin miliardară de lucrători, punând o întrebare ușor de înțeles despre investițiile lor.