Consilierea psihologică profesională, bugetul pentru amenajarea biroului de acasă sau pensia privată facultativă sunt principalele beneficii extrasalariale pe care şi le doresc angajaţii, după un an de pandemie.

Întrebaţi care au fost noile beneficii pe care le-au primit în ultimele 12 luni, participanţii la cel mai recent studiu realizat de eJobs au menţionat consilierea psihologică profesională, majorarea valorii tichetelor de masă, abonamentele la clinici medicale private, asigurările de sănătate sau voucherele cadou pentru magazine partenere.

Dacă ar fi însă puşi în postura de a-şi configura pachetul ideal de beneficii, aceştia spun că ar adăuga la ceea ce primesc deja un buget pentru amenajarea biroului de acasă, consiliere psihologică, pensie privată facultativă, maşină de serviciu sau cursuri de dezvoltare personală.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

„Datele studiului ne arată că pandemia nu a modificat într-un mod extrem structura pachetelor extrasalariale, însă a avut o amprentă mai puternică mai degrabă în ceea ce priveşte felul în care se raportează candidaţii şi angajaţii la acestea. 73% dintre respondenţi ne spun că beneficiile pe care le primesc au rămas nemodificate, 22% că au fost reduse, iar 5% au primit beneficii noi. Cu toate acestea, pentru mai mult de jumătate dintre respondenţi, acestea au devenit în ultimul an mai importante decât în trecut”, a declarat Bogdan Badea, CEO eJobs România.

În acest moment, beneficiile care apar cel mai frecvent în pachetele oferite de companii sunt, în continuare, tichetele de masă şi abonamentele la clinicile medicale private. Sunt urmate de asigurările private de sănătate, primele de sărbători, decontarea transportului, traininguri profesionale, vouchere cadou în diverse magazine partenere, abonament la săli de sport, maşină de serviciu ori pensie facultativă.

„Tichetele de masă, abonamentele medicale şi asigurările private de sănătate au fost, în ultimul an, şi cele mai folosite beneficii de către angajaţi. Au renunţat, pe de altă parte, sau au folosit într-o măsură mult mai mică decât în trecut abonamentele la sala de sport, masajul la birou sau decontarea transportului, deşi le au încă incluse. Era de aşteptat să se întâmple asta, de vreme ce încă mai sunt destul de mulţi angajaţi care lucrează de acasă”, a mai spus Bogdan Badea.

Studiul a fost realizat în perioada 8-24 februarie 2021, pe un eşantion de 900 de respondenţi, angajaţi sau aflaţi în căutarea unui loc de muncă.