- Consumatorii cheltuiesc cu 30% mai mult pentru servicii de streaming video la cerere.
- Toleranța consumatorilor la creșterile de prețuri se apropie de limită.
- Pentru furnizorii de servicii de video streaming, cele mai importante provocări rămân atragerea de clienți.
Ne place să ne uităm la filme, mai ales din confortul casei, însă toleranța noastră la creșterile de preț pentru abonamente se apropie de limită. Un nou studiu arată că platformele de streaming video la cerere au crescut cu aproape 30% față de anul trecut.
Cât plătim pentru servicii de streaming și ce arată studiul?
Acum plătim de la 48$ până la 61$, sumă care acoperă în medie patru tipuri de abonament. Costurile lunare variază puternic de la o generație la alta. Milenialii au abonamente în valoare de 67$, cei din Gen Z au abonamente în valoare de 63$, cei din generația X au abonamente în valoare de 62$.
Toleranța consumatorilor la aceste creșteri de prețuri pare să se apropie de limită. Stduiul arată că aproape jumătate dintre participanți și-ar anula abonamentul la serviciul lor preferat de streaming dacă prețurile lunare ar crește cu încă 5 dolari. Prețul rămâne în continuare factorul principal atunci când consumatorii aleg să își facă un abonament.
Publicul consumator devine tot mai liber și caută forme de divertisment care îl reprezintă și care are un conținut incluziv.