- În rândul Gen Z, Taylor Swift este văzută ca un pop icon pentru succesul său.
- Taylor Swift are o strategie bine pusă la punct și o valoare estimată la 6 mld.$.
- Gen Z este în căutare de autenticitate așa că CEO-ul trebuie să arate transformare.
Într-o lume în care valorile și autenticitatea câștigă teren în fața beneficiilor clasice, angajatorii își schimbă strategiile pentru a se adapta cerințelor Generației Z. Și poate că nimeni nu se gândea, dar secretul vine de la Taylor Swift care ar putea deveni un manual pentru orice afacere. Ce poate învăța un CEO de la Taylor Swift?
Advertisment
Ce pot învăța antreprenorii de la un artist precum Taylor Swift?
Taylor Swift are un succes uriaș. Artista în vârstă de 34 de ani are o valoare estimată la 1,6 miliarde de dolari și o mulțime de fani din Generația Z. Iar asta presupune o strategie bine pusă la punct. Aceasta devine un model în ceea ce privește autenticitatea și adaptabilitatea, trăsături apreciate și căutate de tinerii angajați. Taylor Swift creează conexiuni puternice cu fanii săi care, indiferent de genurile muzicale și temele abordate, i-au rămas fideli, notează compania McKinsey într-o analiză. Generația Z, cunoscută pentru atenția la valorile personale și la impactul social, prioritizează locurile de muncă ce promovează diversitatea, flexibilitatea și autenticitatea, iar acest trend redefinește piața muncii.
Ce strategii pot implementa companiile pentru a rămâne importante în ochii Gen Z?
Generația Z caută autenticitate. Așa că tu, în calitatate de CEO, ar trebui să pui în aplicare transformările, nu doar să vorbești despre ele, pe principiul: Fapte, nu vorbe! Un alt truc este să te pui în pielea angajaților și să le câștigi bunăvoința. Dar iată câteva idei prin care poți câștiga succesul. Liderii trebuie să acționeze activ, să expună angajații la idei și modele de business noi, să-i încurajeze să învețe continuu și să-și ia lecțiile din sursele corecte. Transformările au succes doar când angajații își asumă procesul ca pe o responsabilitate personală și contribuie voluntar. Influencerii interni dintr-o organizație au un impact puternic asupra colegilor lor, mai ales în procesele de transformare culturală. Și nu în ultimul rând, schimbă metodele vechi de lucru și asumă-ți noi responsabilități.
Recomandări
Citește și
- Câinii mici sunt mai inteligenți decât cei de talie mare. Cercetătorii francezi au analizat 170 de rase
- Uniunea Europeană obligă Apple să renunțe la geo-blocarea serviciilor. Apple TV+ sau Apple News+ ar putea deveni disponibile în România
- Asociația Antreprenoare.ro organizează „Ziua Roz” o dată pe lună. 2,3 milioane de femei sunt diagnosticate anual cu cancer de sân