- Target a comandat 2 milioane de exemplare ale cărții lui Taylor Swift, care este un hardback de 256 de pagini.
- Taylor Swift continuă să obțină succes și cu vânzările albumului său recent, care a debutat cu 2,6 milioane de unități.
- Cartea este publicată sub marca Taylor Swift, fără a trece printr-o editură tradițională.
„Taylor Swift | The Eras Tour Book” s-a vândut în 814.000 de exemplare în doar primele două zile de vânzare, potrivit Circana BookScan, considerată pe scară largă drept cel mai de încredere instrument de urmărire a vânzărilor săptămânale de cărți fizice, scrie Variety.
Aceasta este a doua cea mai mare cantitate de cărți vândute într-o singură săptămână de când BookScan a început să urmărească vânzările în 2001. Singura carte non-ficțiune care a depășit această cifră este „A Promised Land” a lui Barack Obama, care s-a vândut în 816.000 de exemplare.
Wall Street Journal a raportat săptămâna trecută că Target a comandat 2 milioane de exemplare ale cărții, un hardback de 256 de pagini bazat pe fotografii, care se vinde cu 39,99 USD. Cartea nu a trecut printr-o editură tradițională, dar este listată oficial ca produs al publicațiilor Taylor Swift.
Între timp, Swift se bucură și de vânzări de succes în prima săptămână ale edițiilor de vinil și CD ale celui mai recent album al său. Albumul a debutat cu 2,6 milioane de unități, apoi a obținut 439.000 în săptămâna a doua, înregistrând 282.000 în a treia săptămână.