- Swimply este o companie americană ce distribuie piscine, jacuzzi-uri și saune.
- Salariul de bază al unui Chief Pools Officer este de 50.000$ pe an.
- Influencerii trebuie să filmeze și să editeze review-uri ale piscinelor.
Ți-ar plăcea să înoți toată ziua și să primești bani pentru asta? Acest dream job ar putea deveni realitate pentru un singur influencer. Compania „Swimply”, un distribuitor de piscine, și jacuzzi-uri, caută un creator de conținut care să facă review-uri la produsele sale. Scopul? Să atragă cât mai mulți clienți vara aceasta la piscină. Cum influencerii sunt noii experți în marketing ai secolului XXI, ei știu cel mai bine ce și cum să vândă.
Job-ul este cu adevărat inedit. Swimply, sau cum mai este numit, AirBnb-ul piscinelor, caută un singur „Chief Pools Oficer”. Adică un influencer care să facă review-uri pentru piscinele lor. Tot ce trebuie să facă creatorul de conținut este să se filmeze înotând în piscinele lor, să monteze și să editeze video-ul. Scopul este ca acesta să facă cât mai mult engagement pe internet. Cei care vor să devină influenceri de piscine trebuie în primul rând să aibă peste 18 ani. Următorul pas este să facă un review la una dintre piscinele celor de la Swimply. Videoclipurile vor trebui postate pe rețelele de socializare până pe 15 iunie cu hashtagul simplydreamjob și să dea tag contului oficial Swimply.
Cât primește un influencer care ia acest job?
Așa cum job-ul în sine este unul special, și salariul este pe măsură. Influencerii de piscine au salariul de bază de 50.000 de dolari pe an. După un calcul rapid, asta ar însemna puțin peste 4.000 de dolari pe lună. Dacă ai engagement pe internet și aduni like-uri și vizualizări, poți primi bonusuri de performanță de până la 50.000 de dolari. Acest job cred că vine perfect vara aceasta, mai ales că vremea se anunță a fi extrem de călduroasă.
Citește și