• G. Butunoiu: Tinerii își asumă mai multe riscuri în business pentru că o pot lua de la capăt mai ușor.
  • Sondajul Bloomberg arată că tinerii din ziua de azi iau decizii mai riscante decât generațiile trecute.
  • 40% dintre tinerii din Gen Z se află sub o formă sau alta pe stock market.

Un sondaj Bloomberg arată că Gen Z ia decizii mai riscante în business decât o fac cei din generațiile anterioare. Și sunt și mai mulți. 40% dintre Gen Z se află sub o formă sau alta pe stock market. Sondajul arată că tinerii își iau informațiile de business de pe YouTube.

De unde își găsesc tinerii curajul de a risca în business?

„Tinerii având mai puțină experiență, atunci când își calculează riscurile, nu o fac precum cei mai în vârstă. Au mai puțini termeni de comparație și de aceea le este mai ușor să își asume riscuri. Tinerii nu prea au ce pierde dacă rezultatul este unul prost, pentru că o pot luat oricând de la capăt.

Pe internet sunt prezentate lucrurile pozitive și astfel sunt mult mai tentați să creadă că lucrurile sunt mai avantajoase sau profitabile, văzându-le pe internet”, a declarat George Butunoiu, sociolog, pentru Aleph News.

Recomandări

CRĂCIUNUL ESTE DESPRE PACE
UN „GO TO HELL” FESTIV
ALERTĂ ÎN MAREA BALTICĂ
CARE-I ADEVĂRUL?
APUNE ERA TIKTOK?

Citește și