Bloomberg: Tinerii Generației Z își asumă mai multe riscuri în mediul de business. Sociolog: „Le este mai ușor să își asume anumite lucruri”

Un sondaj Bloomberg arată că Gen Z ia decizii mai riscante în business decât o fac cei din generațiile anterioare. Și sunt și mai mulți. 40% dintre Gen Z se află sub o formă sau alta pe stock market. Sondajul arată că tinerii își iau informațiile de business de pe YouTube.

De unde își găsesc tinerii curajul de a risca în business?

„Tinerii având mai puțină experiență, atunci când își calculează riscurile, nu o fac precum cei mai în vârstă. Au mai puțini termeni de comparație și de aceea le este mai ușor să își asume riscuri. Tinerii nu prea au ce pierde dacă rezultatul este unul prost, pentru că o pot luat oricând de la capăt.

Pe internet sunt prezentate lucrurile pozitive și astfel sunt mult mai tentați să creadă că lucrurile sunt mai avantajoase sau profitabile, văzându-le pe internet”, a declarat George Butunoiu, sociolog, pentru Aleph News.

Exit mobile version