• În 2021, bugetele brand-urilor pentru TikTok vor crește
  • Strategia de marketing trebuie construită 100% în jurul nevoilor consumatorilor
  • Trendul digitalizării continuă și în 2021

Marketing-ul și online-ul se împrietenesc tot mai mult. Bianca Popa conduce un departament de marketing și spune că noile tendințe o fac să ia în calcul să creeze propriul magazin online pentru brand-ul la care lucrează.

La începutul pandemiei, a fost cât pe ce să scadă bugetul, dar n-a făcut-o. Iar riscul a meritat. Pe TikTok, de exemplu, platforma momentului, cu bugete mai mici decât pe Facebook, rezultatele aproape că se dublează.

„Am început ușor în vară, dar ne-am axat pe Tik Tok în campania din iarnă. Planul este să continuăm pe TikTok. În 2020 am avut campanii de marketing cu rezultate foarte bune. A fost și primul an în care Topgel a investit constant și susținut în campanii de online marketing”, a spus Bianca Popa, director de marketing la Topgel.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Sfatul specialistului e simplu: strategia de marketing trebuie să fie în totalitate în jurul activității publicului-țintă.

„Bineînțeles că ne-am adaptat puțin din mers, adică am văzut că obiceiurile de consum deja au început să se schimbe, oamenii dorind să comande produsele mai mult online”, a smai spus Bianca Popa.

TikTok va fi invadat de tot mai multe reclame. Iar LinkedIn, platforma socială mai serioasă, e și ea în creștere, dar pe segmentul business to business.