Tubi, rivalul Netflix și Disney+, atrage tot mai mulți utilizatori. Platforma este gratuită și nu necesită un cont

Se schimbă lumea serviciilor de streaming! Plictisiți să aleagă între atâtea opțiuni, tot mai mulți utilizatori își găsesc un noul model de streaming preferat: cel gratuit.

Deși există pe piața americană de 10 ani, Tubi a luat avans în topul preferințelor abia în ultimul an: a furat clienți de la concurență, care a tot crescut prețurile. Anul trecut, timpul total de vizionare pe Tubi a crescut cu 60%, până la 8,5 miliarde de ore de streaming. 78 de milioane de utilizatori activi avea serviciul la finalul lui 2023.

În prezent, stă deja mai bine decât Peacock, Max, Paramount+ și Apple TV în ceea ce privește timpul total de vizionare și e aproape la egalitate cu Disney+. Doar YouTube, Netflix, Amazon și Hulu îi mai stau în cale.

Cumpărat de Fox în 2020 pentru mai puțin de jumătate de miliard de dolari, Tubi funcționează după un model de business diferit față de competiție: nu doar că e gratuit, dar nici măcar n-ai nevoie de cont ca să-l folosești. Își scot banii exclusiv din reclame.

Pe serviciul de streaming gratuit n-o să găsești filme și seriale noi și nici evenimente sportive. E plin în schimb de seriale și filme de pe vremuri, de pe care Fox a șters praful, precum Columbo din anii ’70 sau Everybody Hates Chris, popular în anii 2000. Cele mai căutate pe platformă sunt horror-urile și thriller-urile. Există și conținut făcut special pentru Tubi – filme cu bugete de doar câteva zeci de mii de euro.

Mai mult de jumătate din publicul Tubi are peste 50 de ani.

Exit mobile version