- Consultantul în domeniul social media Matt Navarra a fost primul care a raportat că Twitter contactează companiile în legătură cu acest plan.
- Se pare că nu există un termen limită pentru momentul în care conturile care nu plătesc își vor pierde bifele.
- Elon Musk a scris pe Twitter și despre alte schimbări în această săptămână, cum ar fi eliminarea bifelor albastre „moștenite”.
În cel mai recent efort de generare de venituri pentru Twitter al lui Elon Musk, gigantul social media se pare că va obliga companiile să plătească 1.000 de dolari pe lună pentru a păstra bifa aurie.
Consultantul în domeniul social media Matt Navarra a fost primul care a raportat noua taxă, împreună cu capturi de ecran care ar arăta angajați ai Twitter care oferă acest preț întreprinderilor care doresc să se înscrie ca „Organizație verificată”.
The Information a confirmat raportul vineri, adăugând că, în prezent, nu este clar când va intra în vigoare schimbarea și când întreprinderile care nu plătesc își vor pierde bifa aurie.
În prezent, Twitter oferă bife aurii întreprinderilor verificate și le permite acestora să plaseze o versiune mică, cu un hyperlink, a logo-ului lor lângă bifele aurii ale altor pagini asociate cu afacerea lor. Un exemplu actual este contul SportsCenter, care are un mic logo ESPN lângă numele său.
În plus față de cei 1.000 de dolari pe lună pentru un cont de afaceri, Twitter intenționează să perceapă 50 de dolari pentru fiecare cont afiliat, potrivit lui Erin Woo de la The Information. Potrivit capturilor de ecran împărtășite de Navarra, programul se numește Verified Organizations (Organizații verificate), pe care contul Twitter Business l-a anunțat pentru prima dată în ianuarie, împreună cu o cerere de acces timpuriu.
În plus față de bifele aurii, programul va include și „Tweet Boosting, care va crește raza de acțiune și distribuția pentru organizație și afiliații săi ori de câte ori scrieți un tweet”, se arată în mesajul raportat de Navarra.
Noul plan este cea mai recentă opțiune de plată adăugată la Twitter de la lansarea serviciului de abonament Twitter Blue, care a fost suspendat la scurt timp după debutul său din cauza creșterii numărului de conturi de impostori care au venit cu noile bife albastre pentru 8 dolari pe lună.
Planul a fost relansat în decembrie, când au fost introduse pentru prima dată bifele aurii ca un nivel suplimentar de distincție între întreprinderile verificate și persoanele fizice care tocmai plătiseră 8 dolari pentru bifa albastră. Luna trecută, Musk a anunțat, de asemenea, un serviciu de abonament pentru Twitter, care urmează să fie lansat, și care ar permite utilizatorilor să acceseze pagina fără reclame.
A fost o săptămână plină de evenimente pentru alte servicii Twitter, deoarece Musk a prezentat pe Twitter idei de a taxa operatorii de conturi automate cu cel puțin 100 de dolari pe lună pentru a elimina activitatea „boților rău intenționați”.