Un brand de hârtie igienică a vrut să ne demonstreze că putem fi și noi autentici: Hârtia cu aromă de cocean

De la poluare industrială trecem la recoltă și producție naturală. De ziua României, un brand de hârtie igienică a vrut să ne demonstreze că putem fi și noi autentici. A lansat hârtia cu aromă de cocean. E ediție limitată pentru luna decembrie. E o întreagă poveste demnă de citit sau ascultat… la laptop. Campania e semnată de agenția de advertising Mainstage the Agency și Sector 7.

Am discutat despre ideea din spatele acestei campanii cu Mădălin Nițiș, General Manager Mainstage The Agency

„Suntem o echipă măricică, suntem două agenții care au colaborat la această idee. Deși pare amuzant, sincronizarea cu 1 decembrie a fost făcută intenționat cu lansarea unei arome românești, pentru că tot suntem bombardați de companii multinaționale cu hârtii cu tot felul de arome locale sau exotice. Pe de altă parte, noi am decis să lansăm o hârtie igienică cu aromă pur românească. Am avut succes din prima zi de la lansarea videoclipului viral care a înregistrat peste 100.000 de vizualizări, și mai mult decât atât, stocul a fost deja epuizat”, spune Mădălin Nițiș.

Exit mobile version