- Un magazin online a mințit că folosește A.I. pentru comenzi.
- A.I.-ul trebuia să plaseze comenzi și să completeze adresa clienților.
- Magazinul folosea în locul A.I.-ului angajați filipinezi din call center.
- Investitorii și clienții magazinului se plâng că au fost păcăliți.
Proverb pentru viitor – nu da tehnologia din mână pe A.I.-ul de pe gard. Fondatorul și fostul CEO al unei firme de comerț electronic din SUA a fost acuzat că a făcut afirmații false cu privire la tehnologia de inteligență artificială a companiei sale, atunci când a angajat lucrători umani într-un centru de apel situat în Filipine.
Advertisment
Saniger, în vârstă de 35 de ani, și-a promovat produsul pentru investitori și public ca o aplicație universală pentru coșul de cumpărături care simplifica cumpărăturile online, deoarece oamenii puteau cumpăra articole de pe orice site de comerț electronic cu o „o singură atingere” folosind aplicația Nate. Aplicația le-a promis utilizatorilor să se ocupe de restul procesului de plată, inclusiv de informațiile de facturare și de expediere, folosind Inteligența Artificială.
În realitate, Saniger, care este originar din Barcelona, s-a bazat pe sute de contractori de la un call center din Filipine pentru a finaliza manual achizițiile făcute de utilizatori prin aplicația Nate.
Recomandări
Citește și
- Armata Israeliană transformă Înălțimile Golan în destinație turistică. Ce pot vizita turiștii de Paște
- Meta e acuzată că a afișat reclame targetate adolescenților vulnerabili, în funcție de stările lor emoționale. Cum răspunde compania
- Aproape 200 de substanțe toxice au fost descoperite în praful din casele europene: Cercetătorii au găsit substanțe interzise de decenii