• Dacia a vândut maşini de 7,8 miliarde euro la nivel mondial
  • Vânzările mărcii Dacia la nivel mondial au pierdut aproape 30% din volum în 2020 din cauza pandemiei
  • La nivel mondial Franţa rămâne cea mai mare piaţă pentru Dacia

Vânzările mărcii Dacia la nivel mondial au pierdut aproape 30% din volum în 2020 din cauza pandemiei, cu un total de 520.765 de unităţi livrate, potrivit datelor companiei, citate de ZF. Dacia a vândut maşini de 7,8 miliarde euro la nivel mondial.

Mai mult, la nivel european scăderea mărcii este de 32% la circa 385.000 de unităţi. La nivel de grup, Dacia a înregistrat cel mai mare declin, cu excepţia mărcii Alpine. Declinul vine în contextul în care motorizarea pe GPL a întârziat la început de an, iar vânzările înregistrau o scădere încă din primele două luni.

La nivel mondial Franţa rămâne cea mai mare piaţă pentru Dacia, cu aproape 100.000 de unităţi, dar în scădere cu 30%, urmată de Italia cu 57.000, în scădere cu 36%, urmată de Germania cu 52.300 de unităţi, în scădere tot cu 37%. România rămâne pe locul cinci în clasamentul celor mai mari pieţe pentru Dacia, iar în top zece a intrat în premieră Ungaria, cu peste 11.000 de unităţi.

Recomandări

CEARTĂ PE VILELE RAAPPS
SCHIMBĂ BANCA LA ȘCOALĂ
EMILY IN LONDON?
SHEERAN CÂȘTIGĂ
CONTINUĂ VACCINAREA
CE NU ȘTII NU TE DOARE