• Cât am purtat mască, noi, femeile am renunțat la ruj, dar și la alte produse cosmetice
  • În schimb, odată cu relaxarea restricțiilor, luăm cu asalt magazinele de cosmetice pentru a ne reîmprospăta trusele de make-up
  • Rujurile sunt printre cele mai căutate

În Statele Unite, vânzările de rujuri au crescut în luna aprilie cu 80%, față de aceeași lună din anul trecut. Și au ajuns la peste 34 de milioane de dolari, potrivit CNN.

Totuși, vânzările sunt încă departe de cele care erau înainte de pandemie. Explicația acestor creșteri este una foarte simplă. Odată ce restricțiile au fost ridicate, iar masca nu mai este obligatorie, femeile au revenit la vechile obiceiuri: se machiază și poartă rujul preferat.

Aceeași situație este și în România. În primele 4 luni ale acestui an, vânzările de cosmetice au înregistrat o creștere de peste 100% față de anul trecut, iar comercianții se așteaptă ca cifra să crească și mai mult.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Piaţa de produse cosmetice a scăzut cu 13% anul trecut, iar vânzările nete au coborât sub pragul de 4 miliarde de lei. Cele mai puternice scăderi au fost înregistrate pe segmentele premium şi produse profesionale.

S-au cumpărat nu doar mai puține produse de make-up, dar și mai puține parfumuri. Asta pentru că am stat mai mult în casă, iar unele dintre noi au și lucrat remote.