Vânzările de cosmetice au crescut în România în primele luni ale anului

În Statele Unite, vânzările de rujuri au crescut în luna aprilie cu 80%, față de aceeași lună din anul trecut. Și au ajuns la peste 34 de milioane de dolari, potrivit CNN.

Totuși, vânzările sunt încă departe de cele care erau înainte de pandemie. Explicația acestor creșteri este una foarte simplă. Odată ce restricțiile au fost ridicate, iar masca nu mai este obligatorie, femeile au revenit la vechile obiceiuri: se machiază și poartă rujul preferat.

Aceeași situație este și în România. În primele 4 luni ale acestui an, vânzările de cosmetice au înregistrat o creștere de peste 100% față de anul trecut, iar comercianții se așteaptă ca cifra să crească și mai mult.

Piaţa de produse cosmetice a scăzut cu 13% anul trecut, iar vânzările nete au coborât sub pragul de 4 miliarde de lei. Cele mai puternice scăderi au fost înregistrate pe segmentele premium şi produse profesionale.

S-au cumpărat nu doar mai puține produse de make-up, dar și mai puține parfumuri. Asta pentru că am stat mai mult în casă, iar unele dintre noi au și lucrat remote.

Exit mobile version