• Elon Musk a declarat că Twitter încă cheltuiește mai mulți bani decât produce, fluxul de venituri din publicitate a scăzut cu 50%.
  • Twitter are de plătit dobânzi anuale de aproximativ 1,5 miliarde de dolari din cauza datoriilor pe care compania le-a luat atunci când Elon Musk a preluat-o.
  • Vineri, Elon Musk a declarat că rețeaua de socializare ar putea înregistra „un nivel maxim de utilizare a platformei pe secundă” în cursul acestei săptămâni.

„Twitter încă cheltuiește mai mulți bani decât câștigă.”, a declarat Elon Musk. Twitter suferă în continuare de o problemă de flux de numerar negativ din cauza unei scăderi de aproximativ 50% a veniturilor din publicitate și din cauza datoriilor, scrie RedOrbit.

„Trebuie să ajungem la un flux de numerar pozitiv înainte de a ne permite luxul de a face orice altceva”, a adăugat Elon Musk.

Recunoașterea vine în aceeași săptămână în care programul de partajare a veniturilor din publicitate al Twitter a început să plătească unii creatori de conținuț. Elon Musk a declarat că rețeaua de socializare ar putea înregistra „un nivel record de utilizare a platformei Twitter” în cursul acestei săptămâni.

Recomandări

CÂT DE SĂNĂTOS E MOȘU?
SOLSTIȚIUL DE IARNĂ
CÂT COSTĂ DISTRACȚIA?
CCR SUB LUPA SUA
RUSIA EXECUTĂ PRIZONIERII

De asemenea, el a mai spus anterior că aproape toți agenții de publicitate care au părăsit platforma după preluarea sa în octombrie „s-au întors” sau „au spus că se vor întoarce”.

Care sunt sumele pe care le datorează Elon Musk

Potrivit unei estimări de pe Bloomberg, cheltuielile cu publicitatea au scăzut cu 89%, până la 7,6 milioane de dolari, în timpul unei perioade de două luni la începutul acestui an. Twitter are de plătit dobânzi anuale de aproximativ 1,5 miliarde de dolari din cauza datoriilor pe care compania le-a luat atunci când Musk a preluat-o în proprietate privată pentru 44 de miliarde de dolari.

Acesta este cel mai recent semn că măsurile agresive de reducere a costurilor pe care Elon Musk le-a adoptat în ultimul an nu au fost suficiente pentru a pune compania pe o bază financiară solidă. De asemenea, acest lucru sugerează că noul director general al companiei, Linda Yaccarino, are mult de lucru în încercarea de a reconstrui baza de publicitate a Twitter.

Citește și: