- Warner Bros Discovery a anunțat miercuri aplicația sa de streaming mult așteptată.
- Denumită Max, aplicația va cuprinde conținut de la HBO Max și Discovery+.
- Este marele pariu al WBD pentru a genera noi venituri, pe măsură ce afacerea de televiziune liniară este în declin.
Warner Bros. Discovery a anunțat miercuri detaliile noii sale aplicații de streaming, după multe așteptări de la Hollywood și Madison Avenue, scrie Business Insider.
Serviciul, denumit Max, va combina conținutul premium cu scenarii și originale ale HBO, precum „Succession”, cu programe de realitate mai puțin pretențioase ale Discovery+, cum ar fi „90-Day Fiancé”, precum și cu filmele Warner Bros. Films și DC Universe.
Serviciul, cu sloganul „The One to Watch”, va debuta la 23 mai în SUA, urmând ca pe piețele internaționale să fie lansat pe piețele unde HBO Max este disponibil. Prețurile vor rămâne neschimbate pentru abonații HBO Max, care vor începe să fie transferați automat la noul serviciu. O a treia opțiune, cu un preț mai mare, va oferi fluxuri, calitate a sunetului și rezoluție sporite.
Noile opțiuni:
- Max Ad-Lite: O versiune cu suport publicitar care costă 9,99 dolari pe lună, cu două fluxuri simultane și fără descărcări offline.
- Max Ad Free: o versiune fără reclame care costă 15,99 dolari pe lună și permite două fluxuri simultane și 30 de descărcări online
- Max Ultimate Ad Free: un nou nivel de 19,99 dolari pe lună, care include patru fluxuri simultane, 100 de descărcări offline și o rezoluție de până la 4K UHD.
La prezentarea serviciului, în cadrul unui eveniment desfășurat pe terenul Warner Bros. din Burbank, California, au fost prezenți directorul general David Zaslav, șeful departamentului de streaming JB Perrette, șefa rețelelor din SUA, Kathleen Finch, și președintele HBO, Casey Bloys.
„Consumatorii sunt supraîncărcați”, a declarat Perrette în comentariile pregătite. „În această eră a confuziei maxime, încercăm să simplificăm pentru consumatori … Max va avea o gamă largă de opțiuni de calitate pentru toată lumea.”
WBD numește Max o „aplicație îmbunătățită” și a enumerat o varietate de caracteristici care speră că vor atrage oamenii să se aboneze și să reînnoiască, inclusiv redarea fluidă a videoclipurilor, personalizarea și navigarea simplificată. Conținutul pentru copii va fi, de asemenea, mai proeminent, abordând un neajuns recunoscut în conținutul HBO Max.
De asemenea, compania a folosit evenimentul pentru a prezenta o varietate de programe noi care vor fi lansate în aplicație și care se adresează aparent tuturor categoriilor demografice și intereselor. Bloys a declarat că aplicația va cuprinde 40 de titluri noi pe lună și noi seriale viitoare „The Penguin”, o poveste de origine prequel a serialului „It” și un spin-off al serialului „The Big Bang Theory”.
El a anunțat, de asemenea, cel mai nou episod din universul „Game of Thrones”, intitulat „A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight”; și primul serial TV live action Harry Potter.
„Nu suntem o uriașă pată nediferențiată de programe”, a spus el. O campanie de marketing cu unele dintre cele mai mari vedete din portofoliu, precum Issa Rae și Joanna Gaines, va acoperi canalele WBD în săptămânile premergătoare lansării.
WBD depinde foarte mult de succesul lui Max. Construirea unei afaceri profitabile de streaming este o parte importantă a planului companiei de a justifica fuziunea din 2022, care a combinat WarnerMedia și Discovery de la AT&T. Noul streamer trebuie nu numai să reducă costurile și rata de neplată pentru companie, ci și să își crească baza de abonați cu o gamă largă de conținut și noi caracteristici.
Citește și: