• Wizz Air le cere pasagerilor să ajungă la aeroport cu cel puţin 3 ore înainte de zborurile programate azi.
  • „Sunt aşteptate potenţiale perturbări”, anunță compania.
  • În timpul întreruperii serviciilor, este oferit check-in-ul gratuit la aeroport.

„Astăzi, la fel ca toate companiile aeriene, Wizz Air se confruntă cu dificultăţi tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale ale unei terţe părţi. Clienţii Wizz Air se pot confrunta cu perturbări în întreaga reţea, serviciile de pe website şi aplicaţiile mobile fiind temporar indisponibile”, transmite compania.

Potrivit acesteia, nu sunt disponibile website-ul şi aplicaţia mobilă Wizz Air, sistemul de rezervare, sistemul de check-in online şi afişarea cărţii de îmbarcare şi centrele de contact – rezervări noi şi modificări ale celor existente.

În timpul întreruperii serviciilor, este oferit check-in-ul gratuit la aeroport. „Prin urmare, sfătuim pasagerii să ajungă la aeroport cu cel puţin 3 ore înainte de ora de plecare programată pentru a avea suficient timp pentru check-in, controlul de securitate şi eventuale proceduri de sănătate sau de siguranţă specifice fiecărui aeroport”, adaugă Wizz Air.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Citește și