- Deloitte estimează că „valoarea activelor sociale” produse de faimosul monument se ridică la 79 de miliarde de euro.
- Uriaşa sumă a fost calculată adunând preţul biletului pentru monument şi a banilor pe care vizitatorii îi lasă în urmă după ce aceştia interacţionează şi cu alte afaceri din proximitatea Colosseumului.
- Colosseumul este cel mai vizitat monument al Italiei, atrăgând aproximativ 7 milioane de turişti în 2019. Tod’s Group a finanţat o restaurare de 25 de milioane de euro a monumentului în 2011-2016.
Colosseumul, unul dintre cele mai emblematice monumente din Italia, ar putea aduce PIB-ului ţării 1,4 miliarde de euro anual, potrivit analiştilor. Valoarea totală a celebrului monument s-ar putea ridica la ordinul zecilor de miliarde, scrie Bloomberg.
Deloitte estimează că „valoarea activelor sociale” produse de faimosul monument se ridică la 79 de miliarde de euro.
„Aceasta este valoarea percepută de majoritatea italienilor, nu doar de cei ce îl vizitează”, se arată într-un raport al companiei, potrivit Business Magazine.
Uriaşa sumă a fost calculată adunând preţul biletului pentru monument şi a banilor pe care vizitatorii îi lasă în urmă după ce aceştia interacţionează şi cu alte afaceri din proximitatea Colosseumului.
Deloitte şi-a realizat evaluarea pe baza unui sondaj în care oamenii sunt întrebaţi cât sunt dispuşi să plătească pentru a asigura continuitatea unui bun sau serviciu, chiar dacă nu beneficiază direct de pe urma acestuia.
„Suma pe care cetăţenii Romei au înaintat-o în acesastă privinţă este de 90 de euro de persoană, în timp ce alţi italieni ar plăti doar undeva la 50 de euro”, mai arată raportul.
Colosseumul este cel mai vizitat monument al Italiei, atrăgând aproximativ 7 milioane de turişti în 2019. Tod’s Group a finanţat o restaurare de 25 de milioane de euro a monumentului în 2011-2016.