- Numărul prea mare de elevi la clasă afectează progresul și comportamentul elevilor.
- 8 din 10 cadre didactice consideră că nu există resurse educaționale suficiente pentru o clasă atât de numeroasă.
Numărul prea mare de elevi la clasă afectează progresul și comportamentul elevilor, avertizează profesorii britanici. Potrivit unui sondaj britanic, 9 din 10 profesori spun că numărul mare de elevi dintr-o clasă are un efect negativ asupra progresului.
Advertisment
De asemenea, 3 din 4 cred că dimensiunea claselor este în creștere, iar 8 din 10 cadre didactice consideră că nu există resurse educaționale suficiente pentru o clasă atât de numeroasă.
Subiectul a fost dezbătut împreună cu profesorul de matematică, Cătălin Ciupală, și cu expertul în educație, Alexandru Manda.
Recomandări
Partenerii noștri
Protejează-ţi intimitatea: Cum să controlezi accesul la cameră şi microfon pe orice dispozitiv Mediafax
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul Ziarul Financiar