- A IV-a ediție a FoodService and Hospitality este singurul târg B2B dedicat HoReCa.
- Participarea e esențială pentru firmele care vor să-și extindă rețeaua și să afle noi oportunități.
- Expoziția are impact redus asupra afacerilor mici datorită concurenței și costurilor mari.
Au mai rămas doar două zile din FoodService and Hospitality 2024, așa că nu rata ocazia de a descoperi cele mai noi produse și soluții din domeniul HoReCa, foodtech și retail. Hala Laminor din București găzduiește expozanți din diverse industrii care îți vor prezenta inovațiile și tendințele momentului. Înscrierea online îți asigură accesul pe toată durata evenimentului.
Advertisment
Cum ți s-a părut atmosfera la FoodService and Hospitality Expo 2024?
„La prima ediție, am înțeles că a mai fost una și anul trecut, iar din feedbackul participanților care au fost la ambele ediții, reiese că aceasta este mult mai reușită. A fost multă lume prezentă, foarte mulți expozanți, similar cu expozițiile din străinătate. Eu particip destul de frecvent la expoziții asemănătoare în Germania și, bineînțeles, și în alte țări. În Olanda pot să spun că evenimentele sunt la același nivel, poate cu mai puțini experți, dar au fost foarte bine organizate. Aici, însă, am remarcat prezența multor participanți, inclusiv a unor asociații care au expus sub aceeași umbrelă. Mi se pare o idee extraordinară, deoarece astfel închiriezi un stand comun și împarți atât costurile, cât și beneficiile„, a explicat Andrei Roșu care a mai participat în trecut la un astfel de eveniment, pentru Aleph News.
Ce poți vedea acolo?
„În primul rând, îmi pare rău că am ajuns după prânz, deja mâncasem, iar acolo era o mulțime de evenimente: degustări, produse interesante și o secțiune dedicată tehnologiei. Erau prezentate inovații, aplicații și diverse soluții software pentru industria HoReCa. Noi am fost acolo în calitate de producători de alimente vegetale, pentru a explora oportunități de parteneriat. Este un sector pe care l-am abordat recent și care are succes – în prezent, avem cea mai vândută pizza vegană din România, realizată în colaborare cu lanțurile Fabio. Credem că putem extinde această colaborare și către hoteluri, restaurante și pizzerii. Am descoperit lucruri interesante și parteneri de încredere. În plus, am remarcat și prezența unor mici producători care vin din urmă cu produse extraordinare – mixuri de nuci, semințe, batoane. A fost o experiență captivantă, care merită să petreci cel puțin trei ore acolo. Chiar dacă nu ai un interes direct în aceste industrii, te inspiră și îți vin idei noi„, a adăugat Andrei Roșu.
Recomandări
Citește și
- Summitul G20 de la Rio de Janeiro discută acordul UE-Mercosur și formarea unei alianțe globale împotriva foametei
- BREAKING NEWS: Biden permite Ucrainei să atace Rusia cu rachete americane cu rază lungă ATACMS
- Cum arată vremea săptămâna viitoare? Temperaturile cresc, dar vei avea parte și de ploi, ninsori și vânt puternic
Partenerii noștri