• Studiu: 60% dintre europeni au de gând să-și facă online majoritatea cumpărăturilor de sărbători
  • Maria Crăciun: Oamenii vin mai rar, dar cumpără mai mult
  • Comercianții și cumpărătorii se tem ca nu cumva mall-urile să se închidă înainte de Crăciun

Mai ții minte aglomerația din mall-uri, din anii trecuți, când se apropia Crăciunul? La câte s-au schimbat anul ăsta, era imposibil să nu se schimbe și tradiția asta.

Un studiu făcut de Kaspersky arată că 60% dintre europeni au de gând să-și facă online majoritatea cumpărăturilor de sărbători. Maria e Center Manager al unui mall din Capitală și a observat că anul acesta oamenii au început să vină mai devreme să cumpere cadouri. De ce? Pentru că atât ei, cât și comercianții se tem ca nu cumva mall-urile să se închidă înainte de Crăciun.

Maria Crăciun, Center Manager Veranda Mall: „Oamenii vin mai rar, dar cumpără mai mult. Nu mai petrec atât de mult timp. Acest window shopping s-a cam dus. Lumea vine țintită, știe ce are de cumpărat.”

Recomandări

SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT
JILL BIDEN A SCRIS O CARTE PENTRU COPII

Lipsa clienților face ca atmosfera să fie cam apăsătoare în galeriile comerciale. Dar nici să renunți la obiceiul de a face daruri celor dragi nu poți.

Camelia, cumpărătoare: „Mult mai mult online anul ăsta, clar! Bugetul este aproximativ la fel.”

Diana, cumpărătoare: „Deja am început la unele persoane să fac cadouri, adică să le cumpăr. Pentru că le văd la reduceri, le cumpăr și le pun la păstrare. O să le cumpăr tot din mall. Nu prea am timp să stau să aștept curierul.”