• Marca germană BMW își schimbă logo-ul 
  • Este cea de-a cincea schimbare în ultimii 103 ani
  • Anunţul a fost făcut odată cu lansarea modelului electric BMW Concept i4

Producătorul german BMW şi-a schimbat logo-ul, odată cu lansarea modelului electric Concept i4. Spre deosebire de cel anterior, noul logo este 2D şi  se îmbină, potrivit celor de la BMW, cu „Frozen Light Copper”, noua culoare folosită pentru modelul electric Concept i4.

A cincea schimbare în ultimii 103 ani

Foto: BMW Blog

Compania şi-a schimbat logo-ul de cinci ori în ultimii 103 ani, iar cea mai recentă modificare de până acum a fost făcută în 1997.

Concept i4, primul model care poartă noul logo va fi produs începând cu 2021 şi va fi al doilea autoturism electric al mărcii, după i3. Concept i4 va fi competitor direct cu Tesla Model S.

Recomandări

EMANUEL PÂRVU AJUNGE LA CANNES
S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
PRINȚUL LOUIS A ÎMPLINIT ȘASE ANI
DAVID PECKER ÎȘI REIA ACUZAȚIILE ÎMPOTRIVA LUI TRUMP
DRULĂ PROPUNE MĂRIREA NOTELOR LA BAC
BIN SALMAN CAUTĂ INVESTITORI PENTRU NEOM

Modelul BMW Concept i4 va avea o autonomie de 600 km, 530 cai putere şi o viteză maximă de peste 200km/h. Noul vehicul va avea un ecran curbat, orientat spre conducător.

În România există 322.000 de automobile marca BMW, dintr-o piaţă de 8 milioane de maşini. În ceea ce priveşte piaţa maşinilor electrice, statisticile arată că aproape  2.000 de maşini electrice au fost livrate în România în ultimii trei ani, iar numărul acestora e în creştere, potrivit  Porsche România. Anul acesta, piaţa maşinilor electrice ar putea creşte la 3.000 – 3.500 de unităţi.