Burgerii vegetarieni, tot mai populari. Piața globală a alimentelor vegane valorează 20 de miliarde de dolari

  • Stilul de viaţă vegetarian este din ce în ce mai popular
  • Mulţi oameni au adoptat acest trend din motive de sănătate
  • Beyond Burger este primul burger pe bază de plante din lume

Ştii că stilul de viaţă vegetarian devine din ce în ce mai popular. Ai și tu prieteni care au renunțat la carne, fie din motive de sănătate, fie pentru a salva milioane de animale.

Beyond Burger este o companie care profită de această tendinţă. În ultimii ani s-a specializat în produse pe bază de plante, dar cu gust asemănător cu cel al cărnii.

Cel mai nou produs al companiei – Beyond Burger – face deja furori printre vegetarieni. Compania a fost înfiinţată în 2009 în Los Angeles şi nu este singura de acest gen. Cel mai mare concurent le este „Impossible Whopper”, care aprovizionează cu burgeri vegetali Burger King.

Evoluţia domeniului este provocatoare pentru investitori, spune Claudiu Cazacu, analist pe piaţa bursieră.

Claudiu Cazacu, analist pe piaţa bursieră: „Important este pentru un investitor să aibă o strategie echilibrată de poziţionare şi pentru un investitor, fie el value, fie pe alte strategii ar fi interesant un preţ de intrare cât mai atractiv.”

„Este de urmărit segmentul în perspectivă lungă, de peste unu, doi ani de zile si de asemenea ar fi de urmărit dacă vom mai avea noi listări în acest domeniu. Avem şi companiile tradiţionale care lansează propriile linii de produs în această direcţie, inclusiv băuturi care înlocuiesc de exemplu laptele.”

Sorina Fredholm a devenit vegetariană acum 14 ani.

Sorina Fredholm, antreprenor în wellness, vegană: „S-au făcut studii şi peste 45% din populaţie vegana, nonvegană, consumă carne sau nu are deficienţă pe B12. Dacă stai să le analizezi chiar pe partea de micronutrienţi găseşti ingrediente vegetale care să aibă mult mai mult fier.”