Ce trebuie să faci dacă ai un magazin online. Sfatul unui director de marketing al unei platforme de e-commerce

  • Este important ca orice antreprenor să își mute business-ul și în online
  • 2020 a fost un an extraordinar pentru comerțul electronic
  • Director de marketing MerchantPro: Pe lângă partea de social media, un canal foarte important sunt marketplace-urile

2020 a fost un an extraordinar pentru comerțul electronic. Asta pentru că oamenii și-au făcut cele mai multe cumpărături online.

De aceea, este important, spun experții de la dynamic web, ca orice antreprenor să își mute business-ul și în online. Este musai, dacă vrei să ai venituri mai mari în 2021.

Raluca Simion este directorul de marketing al unei platforme de e-commerce, în cadrul căreia funcționează peste 1.500 de magazine. Atât din România, cât și din străinătate. Știe tot ce trebuie ca tu să ajungi să vinzi mai bine.

Este foarte important o dată ce ești în online să te poziționezi aproape de consumatorii care au cel mai mare potențial de a cumpăra. Magazinul în online, practic interfața prin care tu te prezinți în fața consumatorilor să aibă un nivel de performanță ridicat.

Trebuie să ai o platformă la bază capabilă să-ți susțină creșterea accelerată. Să-ți diversifici canalele.

Pe lângă partea de social media, un canal foarte important sunt marketplace-urile”, a explicat, pentru Aleph News, Raluca Simion, director de marketing MerchantPro.