• Cofetăria cu produse raw vegane a început de la o investiție de 30.000 de euro.
  • Produsele vin în sprijinul părinților care vor o gustare sănătoasă pentru copiii lor.
  • Pandemia a afectat businessul, iar clienții au început să fie tot mai puțini.

Soții Ștefan, printr-o investiție de aproximativ 30.000 de euro, și-au deschis o cofetărie raw vegană destinată persoanelor care țin la siluetă.

Preparatele sunt adaptate și în funcție de problemele de sănătate ale clienților. Ți-o spune Ioana, expertă în rețete delicioase.

„Aceste produse sunt făcute din ingrediente naturale. Ținem cont de toate problemele clienților, alergii sau probleme grave de sănătate cum ar fi diabet. Ajustăm rețetele pe problemele fiecărui client. Sunt mai mulți tineri decât vârstinici”, a spus Ioana Radu, cofetar.

Recomandări

PUTIN: VOM DOBORÎ TOATE AVIOANELE F-16 TRIMISE UCRAINEI
SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
ȘTII DE VREME? VINE VARA-N TOATĂ ȚARA
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT

Roxana spune că povestea a început când soțul ei a decis să își schimbe radical viața și să renunțe la zahar.

Treptat, afacerea a prins contur. Prăjiturile lor sunt o alternativă sănătoasă pentru cei mici, care râvnesc mereu după ceva dulce.

Totuși, din cauza pandemiei, vânzările au început să scadă. Roxana nu a putut să acceseze ajutoarele oferite de stat pentru că afacerea ei nu e activă în domeniul HoReCa.

„Această idee a pornit și de la faptul că soțul meu nu mai este consumator de zahăr de mai bine de 15 ani. Venim în ajutorul multor păriniți cu copii cu probleme cu alergii. Am fost pe linia de plutire în sensul că n-am venit cu bani de acasă. Oamenii cred că-și reconfigurează ca să spun așa bugetul. Să sperăm că reușim să supraviețuim. Am văzut că ne-au scăzut încasările cu mai bine de 50% față de anul trecut”, a spus Roxana Ștefan, patron OstrawVegan.

Cu toate acestea, Roxana speră ca Sărbătorile de Crăciun să-i aducă profit. Dar rezultatul final nu ține numai de ea.

„Dar acum momentan noi nu avem nicio comandă. Practic noi avem business plan pregătit să zic așa dar dacă nu avem comenzi nu avem ce să facem”, a explicat Roxana.