Criza îți ia și sucul din pahar. Gigantul Coca-Cola înregistrat vânzări mai mici în pandemie

Coca Cola schimbă gustul unei băuturi Sursă foto: Profimedia
  • Coca-Cola a avut vânzări cu 9% mai mici în trimestrul trei din 2020.
  • Compania vrea să-și concentreze vânzările în China, pentru că viața a revenit aproape la normal
  • Coca-Cola HBC România a vândut peste 1.1 miliarde de litri de băuturi răcoritoare

Criza asta îți ia și sucul din pahar. Coca Cola a avut vânzări cu 9% mai mici în trimestrul trei din 2020.

Coca-Cola HBC România a încheiat 2019 cu o cifră de afaceri de 581 mil. euro. În 2019, Coca-Cola HBC a vândut în Românnia peste 1,1 mld. de litri de băuturi răcoritoare

Coca-Cola HBC România are trei unităţi locale de producţie şi peste 1.400 de angajaţi. Vânzările Coca-Cola au scăzut în T2 cu aproape 29%, cel mai mare declin din ultimii 25 de ani

Din fericire pentru ei, fiind o companie mare, Coca-Cola e în continuare un performer extrem de puternic în piață. Veniturile companiei au ajuns la 8,65 de miliarde de dolari.

Dar e clar că trebuie să schimbe rețeta. Nu cea de fabricare a băuturii carbogazoase, că știi că aceea e secret de stat.

Coca Cola își pune toată încrederea în China. Acolo vrea să-și concentreze vânzările, pentru că în China viața a revenit aproape de normal.