• Un model similar ca aspect Daciei Spring se vinde pe Alibaba
  • Dongfeng T1 are pe Alibaba prețuri între 10.000 și 12.000 dolari
  • Prețul variază în funcție de volumul comenzii
  • Dongfeng lucrează în alianță cu Nissan
  • Chinezii susțin că pot livra 6.000 mașini Dongfeng T1 pe lună
  • Întârzierile legate de livrările de mașini electrice, puse pe seama acumulatorilor
  • Blogger rus: Duster, fructul iubirii dintre francezi și români
  • „Dacă am rostit România, înseamnă că vor fi și decizii țigănești”
  • Blogger-ul spune că a găsit un fir lipit cu scotch
  • În Germania, Dacia este lăudată pentru noul Media Control

Dacia a cucerit vestul cu soluțiile low cost pentru mașinile sale. Iar Spring-ul, prima electrică vândută sub numele Dacia, completează tabloul succesului.

De la est vin însă motive de discuție. Una dintre ele a fost iscată de vânzarea unei mașini similare ca aspect şi caracteristici pe cel mai mare site de e-commerce din China.

Practic, pe Alibaba se vând mașini construite în exact aceeași fabrică ca și Spring la prețuri între 10.000 și 12.000 de dolari, în funcție de volumul comenzii. Dongfeng T1 e numele mașinii. E construită de chinezi în parteneriat cu Nissan. Pe site, chinezii specifică și câte mașini pot livra lunar – 6.000.

Recomandări

ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
EUROPA ÎNVINGE CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE

În România, Dacia Spring vine la un preț de 18.000 de euro. Cu subvenție de la stat, prețul poate ajunge la 8.000 de euro.

Și tot mai la est se discută și despre Duster. Rușii nu sunt impresionați. L-au desfăcut șurub cu șurub și spun că soluțiile alese de români sunt ţigăneşti.

Euro NCAP a acordat 2 stele din 5 noilor modele Logan și Sandero. Experții au motivat ratingul scăzut cu lipsa sistemelor de asistență, iar sistemul de frânare recunoaște doar alte autovehicule, dar nu și pietoni ori bicicliști. În urmă cu 8 ani, Sandero primea 4 stele din 5.