Cea mai nouă campanie de promovare Dior, inspirată din picturile lui Caravaggio. Ce mesaj transmite brandul de lux

  • Dior se promovează inspirându-se din picturile din secolul XVI ale lui Caravaggio
  • Dior are vânzări anuale de zeci de miliarde de euro
  • Profitul Dior pe un an este de aproape 10 miliarde de euro

Cunoscutul brand de lux Dior se promovează inspirându-se din picturile din secolul 16 ale maestrului italian Caravaggio.

O pictură a unuia dintre cei mai cunoscuți renascentiști poate costa și 170 de milioane de dolari. Dior are vânzări anuale de zeci de miliarde de euro, iar profitul pe un an este de aproape 10 miliarde.

În Romania nu există magazin Dior. Cine vrea să cumpere, o face doar online. Pozele pentru Dior sunt făcute de bulgăroaica Elina Kechicheva.

Sub direcția creativă a designerul-șef Dior, Kechiceva a folosit tehnica clar-obscurului și a recreat atmosfera din tablourile lui Caravaggio și ale altor maeștri din perioada Barocului și din Renașterea Târzie.

Culorile alese pentru colecția de primavară Dior sunt neobișnuite. Tonurile de arămiu, galben închis, smarald, safir sau albastru sunt folosite în general în colecțiile de toamnă. Tema colecției este arta feministă, împuternicirea femeilor și lupta pentru egalitatea între sexe.