Durex și P&G nu sunt lovite de criză. Vânzările de prezervative au explodat în timpul pandemiei

  • Procter&Gamble a înregistrat profit mai mare la produsele de îngrijire a casei, produsele de îngrijire personală și la cele de frumusețe
  • P&G preconizează creșteri totale de 20% anul ăsta
  • Durex a înregistrat creșteri de 13% la vânzări

Criza COVID-19 atacă, dar nu chiar pe toată lumea. Gigantul american Procter&Gamble a înregistrat profit mai mare, tocmai pentru că ai stat mai mult acasă.

Vânzările au crescut cu 14% la produsele de îngrijire a casei, cu 12 procente pentru produsele de îngrijire personală și cu 7% în cazul produselor de frumusețe. Gigantul, care are o fabrică și în România, la Urlați, preconizează creșteri totale de 20% anul ăsta. Așa, ar putea ajunge la cifra de 4,3 miliarde de dolari.

Nu doar P&G a avut vânzări mai mari, ci și Durex. În ultimele luni, vânzările au crescut cu 13% față de anul trecut și ajung, astfel, la 4,5 miliarde de dolari.