- Procter&Gamble a înregistrat profit mai mare la produsele de îngrijire a casei, produsele de îngrijire personală și la cele de frumusețe
- P&G preconizează creșteri totale de 20% anul ăsta
- Durex a înregistrat creșteri de 13% la vânzări
Criza COVID-19 atacă, dar nu chiar pe toată lumea. Gigantul american Procter&Gamble a înregistrat profit mai mare, tocmai pentru că ai stat mai mult acasă.
Advertisment
Vânzările au crescut cu 14% la produsele de îngrijire a casei, cu 12 procente pentru produsele de îngrijire personală și cu 7% în cazul produselor de frumusețe. Gigantul, care are o fabrică și în România, la Urlați, preconizează creșteri totale de 20% anul ăsta. Așa, ar putea ajunge la cifra de 4,3 miliarde de dolari.
Nu doar P&G a avut vânzări mai mari, ci și Durex. În ultimele luni, vânzările au crescut cu 13% față de anul trecut și ajung, astfel, la 4,5 miliarde de dolari.
Recomandări
Partenerii noștri
Revolut include în oferta din România un serviciu eSIM, pentru clientii care călătoresc şi au nevoie de roaming. Preţurile pentru 1GB încep de la 1 euro Ziarul Financiar