EasyJet tratează clienții diferit în funcție de prețul biletului. Ce taxă va impune compania din 10 februarie 2021

EasyJet tratează clienții diferit în funcție de prețul biletului. Ce taxă va impune compania din 10 februarie 2021 Sursa Foto: Profimedia
  • Clienții care nu cumpără biletele mai scumpe vor fi nevoiți să folosească un bagaj mic pe care îl vor pune sub scaun.
  • Easyjet a spus că modificările vor îmbunătăți punctualitatea.
  • Noile reguli vor intra în vigoare din 10 februarie 2021.

În prezent, toți clienții companiei EasyJet au voie să zboare cu o geantă de cabină de până la 56 x 45 x 25 centimetri, permițându-le să pună valize mici cu rotițe în dulapurile de deasupra scaunelor.

După 10 februarie, doar celor care cumpără bilete mai scumpe sau fac parte din schema de transport frecvent a EasyJet, li se va mai permite să ia cu ei un bagaj de mână la fel ca cel permis acum, fără a fi taxați suplimentar.

Pentru a urca în aeronavă cu un bagaj de mână cu aceleași dimensiuni, celorlalți pasageri li se va percepe o taxă de cel puțin 7,99 lire sterline, potrivit bbc.com.

Reacțiile apărute în social media

Reacțiile contradictorii nu au întârziat să apară pe social media. „La fel ca Ryanair, monetizează fiecare oportunitate dintr-o cursă”. Scria pe Twitter un client citat de bbc.com.

Un altul a acuzat compania aeriană că și-a schimbat termenii și condițiile biletului după ce l-au cumpărat: „Îmi imaginez că există ceva scris cu litere mici care să vă permită să o faceți, dar nu este corect, nu-i așa?”.

EasyJet a folosit în trecut avantajele legate de bagaje, oferite clienților, pentru a se diferenția de concurență.

Măsurile luate acum sunt în strânsă legătură cu criza prin care trec companiile aeriene, din cauza pandemiei.

În noiembrie, EasyJet a raportat primul ani cu pierderi din istoria de 25 de ani a companiei aeriene.

Urmăriți Aleph News pe FacebookTwitterYoutube și Instagram!