• eMAG pregătește un proiect ca alternativă online la supermarketuri, scrie Ziarul Financiar
  • eMAG nu a dorit să confirme planul și o să facă un anunț la sfârșitul lui iulie
  • Ar urma să fie creat un depozit în care să adune 20.000 de produse alimentare

Cel mai puternic retailer online de la noi pregătește un nou proiect de amploare. eMAG vrea să comercializeze produse alimentare, scrie Ziarul Financiar. De proiect urmează să se ocupe Ciprian Tănăsescu, fostul șef de departament de la Metro.

Va exista un depozit care să conțină 20.000 de produse alimentare de la producătorii români. Alimentele vor fi apoi livrate rapid către clienți, scrie ZF. Reprezentanții eMAG nu au dorit la acest moment să ofere detalii despre proiect. Însă nici nu au dezmințit informația.

„Obiectivul nostru este să le oferim clienţilor servicii noi. Avem planuri ambițioase de dezvoltare, însă vom putea oferi mai multe detalii la finalul lunii iulie” au spus reprezentanții eMAG, pentru Ziarul Financiar. Vlad Fiscutean este specialist în branding și spune de ce strategia eMAG nu ar trebui să surprindă.

Recomandări

FII BOGAT ÎN ROMÂNIA
MATTY HEALY, DESPRE ALBUMUL LUI SWIFT
DE LA GOYA LA... YOGA
ZIUA INTERNAȚIONALĂ A STRIGĂTULUI
CHETĂ PENTRU SPORTIVII ROMÂNI
BLIKEN AJUNGE ÎN CHINA

„Ei deja aveau ideea de supermarket doar că în colaborare cu alte branduri de pe piață. Ei s-ar putea să rezolve un lucru care e cunoscut pe piață și anume că întreprinzătorul mic în zona aceasta agro nu are efectiv depozite unde să păstreze produsele pentru a avea o continuitate”, a spus Vlad Fiscutean.

Momentan, nu sunt cunoscute detalii despre proiect.

„Probabil că doar în localitățile cu o concentrare mare de populație, cum ar București, Timișoara, Cluj și așa mai departe. Nu prea văd o variantă să trimiți prin curier alimente de 100 de lei la atât de mulți kilometri”, a adăugat Vlad Fiscutean.

Sectorul de e-commerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019. eMAG a fost unul dintre promotorii creșterii, vânzările fiind cu 50% mai mare în 2020 față de înainte de pandemie. Noul proiect poate atrage noi clienți. Alina a folosit un serviciu similar numit Team Fresh cât timp a fost blocată în casă.

„Ne-au ajutat în toată perioada cu pandemia, mai ales perioada critică de anul trecut când nu puteam să ieșim din casă. Și, ce să vă spunem, sunt salvatorii noștri pentru că într-o familie cu trei pici, fructele și legumele sunt cele mai importante în alimentația zilnică”, susține Alina, clientă.