• Epidemia a stimulat adopția tehnologiilor deja existente pe piață, care nu erau populare
  • Pentru a fi sustenabilă, digitalizarea trebuie gândită pe termen lung
  • Digitalizarea nu a prea fost o alegere, ci singura opțiune existentă

N-o să-ți vină să crezi dar epidemia de coronavirus are și părți bune. Vrând-nevrând ne-a obligat pe toți să ne digitalizăm.

Desigur, digitalizarea nu a prea fost o alegere, ci singura opțiune existentă. Doar așa au putut supraviețui multe dintre business-uri.

Despre asta au discutat și colegii de la Ziarul Financiar în ZF High Tech Innovation Summit. În acest an a fost și el digitalizat. Întâlnirea a fost online.

Recomandări

NEGULESCU IA PREMIU PENTRU ȘTIINȚĂ
HARRY NU PRIMEȘTE MAI MULTĂ SECURITATE
MEGHAN ÎȘI LANSEAZĂ NOUL BRAND
FBI CERCETEAZĂ PRĂBUȘIREA DIN BALTIMORE
FACEM ECONOMIE LA ELECTRICITATE
X PERCEPE O NOUĂ TAXĂ

Procesul de digitalizare trebuie gândit pe termen lung pentru a fi sustenabil, deoarece digitalizarea necesită schimbarea modului de business, a modului de operare”, a spus Răzvan Sighinaș, chief information officer, ING România.

Lucrul bun pe care l-a făcut în domeniul high-tech pandemia nu a fost neapărat să stimuleze inovația, ci să stimuleze adopția tehnologiilor existente pe piață”, a afirmat Cătălina Niculiţă, Systems Engineering Manager Cisco România.