• Gucci s-a asociat cu RealReal, platformă care revinde haine de brand
  • Este ultimul nume mare care face asocierea, după Burberry şi Stella McCartney
  • Piaţa online second-hand ar putea ajunge la 51 mld. dolari până în 2023

Hainele de lux şi shoppingul la mâna a doua merg mână în mână, oricât de ciudat ți s-ar părea. Gucci e ultimul mare brand care se asociază cu Real-Real, platforma care permite vânzarea ținutelor purtate.

O rochie de la Gucci ajunge şi la 3.500 de dolari pe acel site, iar o pereche de sneakerşi – o mie de dolari. Dacă ți se pare mult, să știi că e cam la jumătatea prețurilor de catalog.

Un ceas de la Gucci costă între 300 și 1.700 de dolari dacă este deja purtat. Burberry, Prada și Louis Vuitton sunt alte branduri de lux care te aşteaptă pe platformă. Estimările arată că piaţa online second-hand este în continuă creştere
şi va ajunge la 51 de miliarde de dolari peste trei ani.

Recomandări

S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
SISTEMUL „TYCHE" ÎȚI PUNE DIAGNOSTICUL
CE FACI CU CEL MIC ÎN MINIVACANȚĂ?
DRULĂ PROPUNE MĂRIREA NOTELOR LA BAC
UE VREA NOI REGLEMENTĂRI PENTRU TIKTOKLITE
TÎLVAR VREA OBUZIERE DIN COREEA DE SUD