• Heineken va tăia 8.000 de locuri de muncă anul acesta.
  • Heineken are nevoie să reducă 2.42 de miliarde de euro din cheltuieli.
  • Compania va investi mai mult în vânzarea online a băuturilor alcoolice.
  • În 2020, profitul Haineken a scăzut cu aproape 36% în 2020.

Heineken NV intenţionează să reducă aproximativ 8.000 de locuri de muncă, a anunţat miercuri grupul olandez, care vrea să îşi restabilească marjele operaţionale la nivelurile pre-pandemice după o scădere bruscă a profitului din cauza restricţiilor coronavirusului, anunţă Reuters.

Heineken are în România patru fabrici în România – în Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi Miercurea Ciuc şi 1.100 de angajaţi.

Al doilea cel mai mare producător de bere din lume a declarat că va face economii de 2 miliarde de euro până în 2023 în cadrul planului „EverGreen” al directorului executiv Dolf van den Brink.

Recomandări

CUM E VREMEA?
PREGĂTESC CALIFICAREA
RĂZBOI CU RAZĂ LUNGĂ
CE ÎNSEAMNĂ DECIZIA SUA
ZIUA LUI MICKEY MOUSE
BEYONCE CÂNTĂ LA MECI

Heineken a declarat că economiile vor fi realizate prin reproiectarea organizaţiei sale, prin reducerea complexităţii şi numărului de produse şi prin identificarea cheltuielilor cel mai puţin eficiente.

Revizuirea operaţiunilor sale ar avea ca rezultat pierderi de aproximativ 8.000 de locuri de muncă – echivalând cu 9% din forţa de muncă de la sfârşitul anului 2019. Cheltuielile cu personalul ar fi reduse cu aproximativ 350 de milioane de euro.

Van den Brink, care a preluat conducerea companiei în iunie, a spus că programele de vaccinare din Europa, America de Nord şi unele ţări mai dezvoltate din Asia vor permite revenirea la normalitate.

Producătorul de bere a spus că restricţiile în curs înseamnă că veniturile din 2021, profitul operaţional şi marja profitului operaţional vor fi sub nivelurile din 2019.