• În 2020 Louis Vuitton și Dior au creșteri de 12% față de aceeași perioadă anul trecut
  • Un magazin de parfumuri de nișă a mizat pe deschiderea a noi magazine chiar dacă e criză

Nu toată lumea face economii de teama crizei. Magazinele de lux din România vând la foc continuu produse cosmetice sau haine scumpe.

La nivel mondial, Louis Vuitton și Dior au avut vânzări în ultimele luni mai mari cu 12% față de aceeași perioadă anului trecut. Creșterea nu e o regulă pentru toate brandurile de lux, dar cele mai multe au făcut profit anul ăsta. Printre împătimiții produselor de top sunt și românii.

Cei care cumpărau branduri scumpe din alte țări, se orientează acum către magazinele din țară.

„Automat acum sunt un pic mai chibzuită. Mă gândesc puțin mai bine, adică nu mai am primul instinct, mi-a plăcut, l-am cumpărat. Dar da, îmi face în continuare plăcere să îmi achiziționez lucruri frumoase și mai ales genți pentru că asta este o pasiune pentru mine.”, spune Alexandra, clientă.

Recomandări

AVERTISMENTUL LUI PUTIN CĂTRE OCCIDENT
CUM DEVII MAI PRODUCTIV LA MUNCĂ
ZIUA MONDIALĂ A RECICLĂRII
CUM VA FI VIAȚA ÎN WOVEN CITY
BIDEN FACE BANI PENTRU CAMPANIE
MACRON VA CERE ÎNCETAREA FOCULUI ÎN UCRAINA

Vlad Popa este director Obsentum. Avea în plan noi magazine pentru anul ăsta, iar în ciuda crizei, a mizat pe a deschide magazine noi în pandemie și a câștigat.

„Piața de lux, din perspectiva noastră, a mers bine. Comportamentul consumatorului s-a schimbat, observăm un interes mai mare în zona de skin care, din motive obiective a scăzut foarte mult make-up-ul.
Am avut o creștere anul acesta de plus 37%, incluzând și un magazin nou deschis.”
, ne explică Vlad Popa.

Particulartitatea acestei industrii este faptul că achiziţiile sunt bazate pe partea emoţională. Se înregistrează scăderi în vânzări. Suntem la o scădere de 30% faţă de anul trecut. Anul trecut am înregistrat o cifră de afaceri de aproape un milion de euro.”, spune Angela Stănescu, manageri magazin Furla.