• Vânzările de haine de pe internet au crescut cu 40% în 2020
  • Iniţial, se estima o creştere de 14% pentru vânzările de haine pe internet
  • Piaţa de online fashion va ajunge în 2021 la peste 5 miliarde de lei

Ai cumpărat mai mult haine de pe internet în 2020. Astfel, conform colegilor de la Ziarul Finaciar, un studiu făcut de Glami arată că a crescut cu 29,5% cota de piaţă a comerţului online de fashion, comparativ cu 19%, atât cât era în 2019. Astfel, piaţa va ajunge la valoarea de peste 5 miliarde de lei. Până în 2023, va depăşi 6 miliarde de lei.

Pandemia a schimbat și modul în care facem cumpărături

Ioana este îndrăgostită de modă. Pandemia nu a oprit-o din cumpărat haine, ci doar a făcut-o să schimbe modul de achiziţie. Spune că a făcut chiar o pasiune pentru cumpărăturile de pe internet, dar este întotdeauna atentă la site-urile de pe care comandă şi consultă tabelul de mărimi.

Înainte nu cumpăram absolut deloc online. În momentul de faţă pot spune că am început să cumpăram într-un procent de 70% online pentru că e mult mai simplu. Chiar mai devreme mi-a venit un colet. 

Recomandări

ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
CUM ÎNVINGE EUROPA CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE

În ziua în care ştiu că trebuie să îmi ajungă un colet sunt foarte entuziasmată şi mă gândesc “aa, azi trebuie să îmi vină coletul respectiv”. Ai aşa o suprirza în momentul în care desfaci coletul şi aştepţi să vezi ce e înăuntru, chiar dacă tu ştii ce ai comandat.”, a spus aceasta.

Aplicațiile de pe mobil au crescut veniturile magazinelor online

Robert Berza este managerul general Fashion Days. Au angajat peste 1.200 de persoane noi anul trecut, în special curieri. Asta pentru că au înţeles că este important să trimită clienţilor cât mai repede coletele. Dacă în perioada ianuarie-martie creşterile au fost de 22%, adică sub target, acestea au crescut ulterior.

Noi iniţial ne propusesem în 2020, comparativ cu 2019, o creştere undeva la 25-27%. Din aprilie până în decembrie, ritmul de creştere pentru Fashion Days România este de peste 60%.

Ce am observat la comportamentul clienţilor, în primul rând accelerarea mobilului şi aplicaţiei pentru mobil. Au explodat pijamalele, tricourile, îmbrăcămintea sport.”, a explicat acesta.

Anul trecut ai încercat să faci cât mai multe lucruri chiar de la tine de acasă şi inclusiv haine ai cumpărat mai mult de pe internet. Aşa se explică faptul că vânzările online de haine au crescut cu 40%, asta comparativ cu 14%, cât era estimat iniţial.