- KFC a reinterpretat livrara la domiciliu în pandemie
- O flotă de mașini electrice autonome a umplut străzile din Shanghai
- McDonalds, Starbucks, Amazon sau DHL folosesc chiar drone pentru livrare în anumite părți ale lumii
Te adaptezi sau dai faliment. E regula antreprenorilor în această perioadă, dacă vor să-și salveze afacerile. Cei de la KFC au optat pentru o soluție, care combină livrarea directă către client cu publicitatea.
O flotă de mașini electrice autonome a umplut străzile din Shanghai, în special în zonele aglomerate din vecinătatea stațiilor de metrou. Clientul alege produsele de pe un ecran touchscreen, plătește contactless cu cardul sau telefonul, după care ușa mașinii se deschide și își ia comanda.
TOP ARTICOLE
- Bill Gates pariază pe prăbuşirea totală a criptomonedelor. De ce nu are încredere în Bitcoin
- Transilvania Smart City, cartierul din Cluj cu heliport, telegondolă și drone în loc de curieri. Cât costă o locuință
- Pandemia de COVID-19 a luat sfârșit în Marea Britanie. „S-a trecut de la o pandemie, la o situație endemică”
Mașinile au tehnologie 5G incorporată și sunt produse de compania chineză Neolix. Sunt aceleași mașini ca cele folosite de spitalele din Tailanda pentru livrarea medicamentelor fără contact uman. Mașinile Neolix au fost folosite printre altele și pentru patrulare sau dezinfectarea străzilor.
KFC nu sunt singurii care au reinterpretat livrarea la domiciliu în pandemie. McDonalds, Starbucks, Amazon sau DHL folosesc chiar drone pentru livrare în anumite părți ale lumii.
Partenerii noștri