• KFC a reinterpretat livrara la domiciliu în pandemie
  • O flotă de mașini electrice autonome a umplut străzile din Shanghai
  • McDonalds, Starbucks, Amazon sau DHL folosesc chiar drone pentru livrare în anumite părți ale lumii

Te adaptezi sau dai faliment. E regula antreprenorilor în această perioadă, dacă vor să-și salveze afacerile. Cei de la KFC au optat pentru o soluție, care combină livrarea directă către client cu publicitatea.

O flotă de mașini electrice autonome a umplut străzile din Shanghai, în special în zonele aglomerate din vecinătatea stațiilor de metrou. Clientul alege produsele de pe un ecran touchscreen, plătește contactless cu cardul sau telefonul, după care ușa mașinii se deschide și își ia comanda.

Mașinile au tehnologie 5G incorporată și sunt produse de compania chineză Neolix. Sunt aceleași mașini ca cele folosite de spitalele din Tailanda pentru livrarea medicamentelor fără contact uman. Mașinile Neolix au fost folosite printre altele și pentru patrulare sau dezinfectarea străzilor.

Recomandări

CUM ÎNGRIJEȘTI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR
LA VREMURI NOI, ROȚI NOI
IRAN ȘI ISRAEL CONTINUĂ CONFRUNTAREA
CÂT DE SUSTENABILĂ E AFACEREA TA?
TAYLOR SWIFT, CRITICATĂ DUR DE COURTNEY LOVE
UPT SCHIMBĂ EDUCAȚIA PRIN TEHNOLOGIE

KFC nu sunt singurii care au reinterpretat livrarea la domiciliu în pandemie. McDonalds, Starbucks, Amazon sau DHL folosesc chiar drone pentru livrare în anumite părți ale lumii.