• Angajaţii ar putea avea nevoie să-şi facă rezervare sa meargă la birou, potrivit ZF
  • Companiile au nevoie de astfel de aplicații, încă un boom al digitalizării în criză
  • Cegeka România: Angajatul nu mai trebuie să fie la birou ca să fie productiv
  • Cegeka România a încheiat anul 2020 cu 600 de angajaţi, 100 dintre aceştia fiind noi

Noua realitate adusă de criză pe piața muncii: dacă vrei să mergi la birou, s-ar putea să ai nevoie de rezervare.

Multe companii vor putea apela la aplicații care le vor permite angajaților să facă asta. Practic, vor fi vitale în contextul actual, în care comportamentul consumatorului s-a mutat în digital. O spune Ovidiu Pinghioiu de la Cegeka România, subsidiara locală a grupului belgian cu acelaşi nume, la ZF Live.

„Nu mai văd necesitatea oamenilor să vină la birou full-time, opt ore pe zi, de luni până vineri. Și vin cu astfel de cereri. Inclusiv noi am luat decizia să eliminăm două etaje şi să încurajăm munca de acasă, iar dacă colegii noştri vor să vină la birou, să îşi rezerve un birou prin aplicaţia respectivă.”, a spus Ovidiu Pinghioiu, director applications la Cegeka România.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Adrian Dinu, fondatorul unei companii ce produce sisteme de monitorizare şi control de la distanţă, spune că odată cu telemunca, pandemia a mai adus și nevoia de planificare a telemuncii.

„Angajatorul știe de care oameni are nevoie și în acest caz planificarea pleacă de la angajator. Varianta a doua este în care angajatul, la rândul lui, are și el dorințele lui legate de când să vină la birou și când să stea acasă. Lucrurile astea se pot realiza din niște aplicații digitale și există două variante. Varianta în care compania face planificarea și eventual o primești pe mail vineri pentru cum ai tu programul săptămână viitoare.”, a explicat Adrian Dinu, fondator Adrian Dinu, fondator Creasoft.