• A fost un „an excepţional” pentru compania de transport și curierat DHL
  • Profiturile au ajuns la 4,84 de miliarde de euro în 2020
  • UPS a raportat creşteri de 10% în ultimul trimestru din 2020, în timp ce FedEx de 120%

Grupul Deutsche Post DHL a notat că a fost un „an excepţional”, pentru că a înregistrat câştiguri record în 2020, relatează Financial Times. Compania germană a anunţat, prin intermediul unui comunicat, că profiturile sale au ajuns la 4,84 de miliarde de euro în 2020, depăşind chiar şi cele mai optimiste prognoze interne.

O creştere a vânzărilor în ecommerce a ajutat divizia internaţională de transport şi curierat a DHL Express să atingă 2,75 de miliarde de euro profit, în creştere cu 35% faţă de 2019. Din această sumă, 1 miliard de euro a fost raportat în ultimul trimestru al anului, când au avut loc Ziua Recunoştinţei în SUA, sărbătorile de Crăciun, dar şi evenimente de shopping precum Black Friday.

„Strategia şi modelul nostru de afaceri s-au dovedit rezistente, chiar şi vremuri tulburi pentru economia globală”, a declarat Frank Appel, director executiv al DHL. El a adăugat că Deutsche Post se va concentra pe distribuirea vaccinurilor în întreaga lume.

Recomandări

CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
ONU DECIDE DACĂ RECUNOAȘTE SAU NU AUTORITATEA PALESTINIANĂ
CE SECRETE ASCUNDE CHINA
CUM ÎNGRIJEȘTI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR
FRANCEZII SUNT PESIMIȘTII EUROPEI
„NADIA” ÎI DUCE PE ROMÂNI LA J.O.

În apogeul pandemiei, DHL, care are peste jumătate de milion de angajaţi în întreaga lume, a plătit un bonus de 300 de euro fiecărui angajat. Compania a făcut, de asemenea, 10.000 de angajări în luna octombrie.

Totodată, DHL Express a declarat că a comandat încă opt avioane Boeing 777, cel mai mare avion cu două motoare din lume. Grupul operează deja una dintre cele mai mari flote de marfă din lume, cu peste 260 de avioane dedicate care efectuează 600 de zboruri pe zi.

UPS, principalul rival al DHL, nu a publicat încă rezultatele anuale, dar potrivit ultimului raport, profiturile au crescut cu 10% în ultimul trimestru din 2020, în timp ce americanii de la FedEx au înregistrat creşteri de 120% în aceeaşi perioadă.