• Nu şterge review-urile negative, ci răspunde politicos la ele ca să fii credibil
  • Feedback-ul negativ te poate ajuta să atragi clienţi noi
  • Doar 1,5% dintre clienţi lasă recenzii la produse sau servicii

Ai un business şi eşti asaltat de review-uri negative? Să știi că nu e o tragedie. Ba mai mult, poate să-ți prindă bine

Cum pot să îmi ajute afacerea părerile rele?

Paradoxal, cuvintele, părerile negative pot fi o reală reclamă pentru tine. Chiar dacă sunt clienți care au diverse nemulțumiri simplul fapt că numele firmei tale e vizibil asta îți aduce un plus. Doar 1,5% dintre oaspeți lasă comentarii și pănă la urmă vorbim de niște păreri subiective. Ce ai tu de făcut este să răspunzi la ele într-un mod politicos, să vii cu dovezi la diverse acuze dacă ai cum și atunci vei avea credibilitate în fața noilor clienți care caută informații despre business-ul tău. Ciprian Susanu, specialist în social media, spune că recenziile negative sunt chiar o lecție pentru tine care te ajută să îți îmbunătățești serviciile.

Amazon și Google sunt suspectate că au încurajat recenziile false. Cât de gravă e această practică?

Vorbim de o concurență neloioală acolo unde unele firme cumpără recenzii online. Sunt chiar site-uri britanice care cer produse gratuite sau cu discount pentru a da recenzii. Milioane de cumpărători online ar putea fi induși în eroare și pot cheltui bani în urma unor recenzii mincinoase.

Recomandări

SBF PRIMEȘTE 25 DE ANI DE ÎNCHISOARE
ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
MOLDOVA SE PREGĂTEȘTE DE ADERARE
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE
ROTAȚIA PĂMÂNTULUI A ÎNCETINIT
JILL BIDEN A SCRIS O CARTE PENTRU COPII