SMS-ul ca metodă de marketing. Companiile îşi atrag clienţii prin SMS-uri în perioada sărbătorilor

  • Multe companii din România se promovează în perioada sărbătorilor prin SMS-uri
  • O companie trimite în medie 7.000 de SMS-uri lunar către clienții săi
  • De sărbători volumul de SMS-uri trimise de companii crește cu cel puțin 50%

Ești asaltat în perioada sărbătorilor cu tot felul de mesaje publicitare pe telefon. Volumul în această perioadă crește cu cel puțin 50%, față de o lună obișnuită din an.

Aproape 2.000 de companii din România apelează la serviciile oferite de Cătălin Sporiș, cofondator al unei platforme de comunicare prin SMS.

„Cei din e-commerce sunt cele mai active companii din punctul acesta de vedere pentru că ei au și bază de date mari de clienți. Și ONG-urile, în același timp. SMS-ul am putea să-l vedem ca o metodă de marketing. Rata de citire este undeva la 98% pentru SMS-uri”, spune Cătălin Sporiş.

O companie trimite în medie 7.000 de SMS-uri pe lună către clienți, iar o bancă poate ajunge la un million de mesaje trimise lunar. Pentru fiecare SMS trimis se plătește în jur 3 cenți.

„Până acum am trimis aproximativ 400.000 de mii de SMS-uri în această perioadă. Perioada sărbătorilor pentru price magazin online înseamnă o parte bună din toate veniturile anuale, iar canalul de SMS marketing ne ajută în acest sens. SMS-ul poate fi un canal care poate deranja clientul și încercăm să păstrăm o recurență cât mai rară și un mesaj cât mai personalizat pentru acesta”, a spus şi Radu Meteş, director de marketing elefant.ro.