Tesla face rabat la calitate. Cum construiește mașini pentru a menține un număr mare de unități produse

Tesla face rabat la calitate. Cum construiește mașini pentru a menține un număr mare de unități produse Sursa Foto: ImagineChina
  • JD Power a analizat problemele apărute la 32 de branduri auto în primele 3 luni.
  • Faţă de o medie de 166 de probleme, maşinile Tesla au avut 250.
  • În topul JD Power cele mai fiabile maşini sunt Dodge şi Kia.

Elon Musk n-are motive de mândrie. Brand-ul său, Tesla, e codaşul clasamentului JD Power, care analizează problemele apărute la maşini în primele 90 de zile de utilizare.

Faţă de o medie de 166 de probleme, maşinile Tesla au avut 250.

De altfel, încă de anul trecut au apărut informaţii că Tesla face rabat la materialele de calitate ca să poată atinge ambiţiosul obiectiv de 6000 de maşini Model 3.

Angajaţii au dezvăluit că se foloseşte bandă adezivă pentru repararea elementelor din plastic crăpate sau că la finalul asamblării lipseau uneori şuruburi, piuliţe sau conectori.

Şi mulţi clienţi s-au plâns de vopseaua zgâriată sau crăpată. Analizând clasamentul JD Power, fruntaşe la fiabilitate sunt Dodge, Kia sau Chevrolet, în vreme ce la coadă, înaintea Tesla, sunt nume sonore ca: Land Rover, Audi, Volvo sau Mercedes.

Jason Fenske, proprietar de Tesla Model 3 îţi arată câteva dintre problemele estetice descoperite la maşină.

„Asta e ușa din spate de pe partea şoferului, asta e uşa din faţă şi asta e cea din spate. Și, după cum vedeţi, sunt o mulţime de mici zgărieturi care se continua de-a lungul portierei.

Aici avem o fantă de 4,4 milimetri în dreapta capotei, faţă, în vreme ce în partea stângă fanta e vizibil mai mica, are cam 2,4 milimetri”, explică Jason Fenske, proprietar al unui Tesla Model 3.