• Tot mai multe companii româneşti sunt pregătite să iasă pe piaţa internaţională
  • De data aceasta, este vorba de KIM, companie ce automatizează produsele de business din fabrici, corporaţii şi IMM-uri

KIM a primit o investiţie de 100.000 de euro de la Simple Capital, vehiculul de investiţii private fondat de Andrei Pitiş.

Omul este cea mai importantă resursă a noastră, a tuturor. Trebuie cumva şi noi ca angajatori să conştientizăm acest lucru. Niciodată nu poate fi înlocuit omul cu o maşină, dar, există un dar, omul într-adevăr poate fi canalizat către anumite direcţii în a lucra şi în a-şi executa task-urile mai eficient”, explică Vicențiu Corbu, fondatorul companiei de soluţii software KIM.

Vicenţiu Corbu are un background solid în proiecte IT internaţionale. A digitalizat sistemul de monitorizare a traficului aerian din Vietnam, a implementat un sistem de climatologie în Iran, în Insulele Maldive, iar în Pakistan un sistem de avertizare tsunami.

Recomandări

ZIUA FEMEILOR DIN MUZICĂ
CÂND ADERĂ MOLDOVA LA UE
CUM ÎNVINGE EUROPA CRIZA ENERGETICĂ
PRĂBUȘIREA PODULUI DIN BALTIMORE
CILLIAN MURPHY DEVINE VEGAN
GOSLING ÎȘI FACE COMPANIE DE PRODUCȚIE

Acum, compania lui a adus, în premieră pe piaţă, un nou modul de realitate virtuală și realitate augmentată pentru creşterea eficienței în zonele de producţie. Astfel că, operatorii de la maşini pot vedea în timp real ce comenzi le-au fost alocate şi îşi pot înregistra activităţile realizate.

„Ne închipuim acel om că el ar avea aceste tool-uri, aceste unelte, prin a-şi evidenţia munca lui mai rapid în sistem. Automat el este mai apreciat de către conducere, fiindcă este vizibilă munca lui şi apotul lui, şi automat practic eliminăm anumiţi timp morţi”, a mai continuat fondatorul KIM.

„Această optimizare vine şi cu profit mai mare pentru companiile care o implementează, dar şi cu o utilizare mai eficientă a resurselor. Trebuie să ne gândim, să fim cât mai sustenabili, să putem să protejăm planeta”, a afirmat Andrei Pitiș, CEO Simple Capital.

Dacă ai o idee de business care poate cuceri piaţa locală și se poate extinde şi în afară, ai putea atrage atenţia investitorilor.

Andrei Pitiş spune că nu ajută financiar companiile care fac angajaţii redunanţi, dar le ajută să crească pe cele care îi ajută pe oameni să lucreze mai eficient.

„Dacă este o companie care crează cu adevărat o tehnologie unică şi de calitate şi dacă sunt nişte oameni care îşi doresc să fie de succes pe piaţă internaţională, acolo este sweet spot-ul meu”, a conchis Andrei Pitiș.