• În 2013 Diana Șucu a deschis primul magazin Ethan Allen din Europa Centrală şi de Est, specializat în mobilier şi amenajări interioare
  • Businessul a ajuns în 2019 la vânzări de 2 milioane de euro
  • „Forma este ghidată de utilitate” reprezintă conceptul pe care se bazează showroom-urile și noul model de business al antreprenoarei

Diana Șucu a dezvoltat trei showroom-uri care se întind pe 2.000 de metri pătrați în zona Băneasa a Capitalei. Afacerea ei generează vânzările anuale de peste 2 milioane de euro, scrie Ziarul Financiar. „Forma este ghidată de utilitate” reprezintă conceptul pe care se bazează showroom-urile și noul model de business al antreprenoarei – platforma online Select Design by Diana Şucu.

Diana Șucu, antreprenoare: „În România sunt multe magazine care promovează gustul italian, francez sau german, promovează produse frumoase, dar nu neapărat şi practice. Noi am preferat să oferim ceva diferit, nu doar să fim un magazin de mobilă.”

În 2013 Diana a deschis primul magazin Ethan Allen din Europa Centrală şi de Est, specializat în mobilier şi amenajări interioare. Businessul a ajuns în 2019 la vânzări de 2 milioane de euro, iar pentru anul în curs, unul atipic, previziunile antreprenoarei sunt în continuare optimiste.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
ONU DECIDE DACĂ RECUNOAȘTE SAU NU AUTORITATEA PALESTINIANĂ
CE SECRETE ASCUNDE CHINA
CUM ÎNGRIJEȘTI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR
FRANCEZII SUNT PESIMIȘTII EUROPEI

Diana Șucu, antreprenoare: „Chiar dacă vânzările nu mai merg la fel de bine, suntem optimişti şi credem că până la finalul anului vom recupera perioada în care magazinul nostru a fost închis.”

Diana vorbește și despre felul în care s-a modificat compartamentul clienților în timpul pandemiei.

Diana Șucu, antreprenoare: „După cum ştim cu toţii, din fericire, vânzarea de mobilă, decoraţiuni şi accesorii nu a fost afectată de pandemie. Clienţii sunt mult mai interesaţi acum de casa lor, îşi petrec aproape tot timpul acasă, drept pentru care atenţia lor a crescut în ceea ce priveşte detaliile. Cred că şi bugetul pentru casă are un loc privilegiat în această perioadă. Ne bucurăm să descoperim clienţi obsedaţi de calitate, confort şi detalii.”