• Timişoara, Alba Iulia, Baia-Mare, Cluj-Napoca şi Zalău sunt în scenariul roşu.
  • 25.000 de elevi din Timişoara fac în continuare cursurile on-line.
  • Larisa este supărată că nu poate să îşi revadă colegii şi profesorii.

A început şcoala, dar nu pentru toţi copiii. O treime din ţară este în continuare fie în scenariul roşu, fie în cel galben. Aici, şcolile s-au deschis doar parţial, iar elevii mai mari fac cursuri on-line. Printre ei, şi Larisa Molnar, care învaţă la Colegiul Bănăţean Timişoara. Nu şi-a mai întâlnit colegii şi profesorii, de aproape un an. I-a văzut doar pe ecranul laptopului. A sperat până în ultimul moment, că va merge şi ea la şcoală, pe 8 februarie.

Dacă aş fi mers astăzi la şcoală, m-aş fi îmbrăcat aşa. Îmi place să mă îmbrac pentru şcoală, să mă pregătesc dimineaţa, doar că acum nu se poate şi trebuie să facem orele a laptop şi toată lumea mă vede numai până aici„, spune Larisa.

Elevă în clasa a X-a, Larisa aşteaptă ca rata de infectare să scadă. Până atunci, rămâne cu cursurile on-line. Şi se uită cu invidie, la elevii mai mici, sau din alte oraşe, care merg la şcoală.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Larisa Molnar – elevă, Colegiul Naţional Bănăţean Timişoara: „Mă bucur pentru ei, că au posibilitatea asta, dar îmi pare rău pentru noi, că nu putem şi noi pentru că e o perioadă foarte importantă din viaţa noastră ca elevi şi ca adolescenţi, să fim împreună. De fapt, pentru mine asta e cel mai important, să fim cu pritenii, la şcoală”

Larisa învaţă la un liceu de top din Timişoara. Şi e o elevă de nota 10. Dar, şi pentru ea, şcoala on-line a fost şi rămâne o provocare.

Larisa Molnar – elevă, Colegiul Naţional Bănăţean Timişoara: „A fost greu să ne adaptăm on-line, dar trebuie să facem faţă pentru că nu e aceeaşi chestie ca la şcoală, când trebuie să înveţi. E totul altceva, cu on-line-ul ăsta. Îţi vine să-ţi perzi concentrarea, găseşti lucruri mai importante de făcut, tot felul de distrageri.”