Colegiul Eton din Marea Britanie interzice folosirea telefoanelor în timpul orelor de curs. Profesorii au găsit o alternativă

Colegiul Eton, care educă de secole aristocrația și familia regală britanică, a găsit soluția pentru dilema secolului 21: să permitem sau nu ca elevii să-și aducă telefoanele mobile. Rezolvarea este una filosofică: și da, și nu.

Care este soluția găsită de Eton pentru problema telefoanelor?

Sunt două probleme referitoare la telefoanele aduse de copii la școală, în general, dar și la Eton. Pe de-o parte, pentru că ele sunt smartphone-uri, deci au capacități, multiple de folosirea și a doua, pentru că sunt conectate la internet. Prin aceasta, atrag copiii să se uite tot timpul pe telefoane și, bineînțeles, să se inspire din telefoane la lucrările scrise. Ca să elimine acest lucru, dar, totuși, ca să păstreze pentru ei și posibilitatea de a ține legătura cu părinții dacă este nevoie, Colegiul Eton a decis ca la începutul orelor, deci, atunci când copiii ajung la școală, să-și scoată cartelele SIM din telefoanele smart și să le pună în telefoane Nokia, care sunt capabile doar pentru apeluri vocale și pentru SMS-uri, dar nu au acces la internet. Este vorba de aparatele care se foloseau la începutul anilor `90, celebrele telefoane Nokia care sunt foarte fiabile, funcționează foarte bine, dar nu știu să facă altceva decât să trimită și să primească apeluri și SMS-uri.

De ce e necesar ca elevii să petreacă mai puțin timp pe telefon

Pentru că ei oricum petrec foarte mult timp pe telefoane, bineînțeles, dacă părinții nu limitează acest timp. Sunt unele studii care arată că în familiile mai sărace, respectiv copiii care fac parte din familiile mai sărace petrec timp dublu față de cei înstăriți și mai bine educați. Deci, este foarte necesar ca elevii să petreacă cât mai puțin timp pe telefon, măcar în timpul orelor de curs, de exemplu, la Eton.

Exit mobile version