• Mircea Miclea, fost ministru al Educației punctează patru lucruri de care un profesor ține cont atunci când predă: conținutul, metoda de învățare, atitudinea și cunoașterea
  • Cătălin Ciupală: Dacă tu, ca profesor, de exemplu, nu ai o atitudine pozitivă și o atitudine oarecum entuziastă când predai, asta nu se va transmite elevilor
  • Doru Grădinaru: este foarte important ca în primele 2 minute de când profesorii intră în clasă să capteze atenția tuturor copiilor

Cum predăm materia și cum o adaptăm nevoilor elevilor? Mircea Miclea, fost ministru al Educației punctează patru lucruri de care un profesor ține cont atunci când predă: conținutul, metoda de învățare, atitudinea și cunoașterea.

Cătălin Ciupală, profesor de matematică, spune că aceste elemente sunt foarte, foarte importante. De fapt sunt capitale și vă spun și de ce. Dacă tu ca profesori, nu-ți cunoști bine programa, nu cunoști bine materia pe care o predai, nu ai cum să trimiți cunoștință eficiență elevilor. Dacă tu, ca profesor, de exemplu, nu ai o atitudine pozitivă și o atitudine oarecum entuziastă când predai, asta nu se va transmite elevilor”, a explicat Cătălin Ciupală, la Aleph News.

Doru Grădinaru, profesor de istorie: Cei patru indicatori mi se par foarte relevanți. În primul rând este foarte important ca în primele 2 minute de când profesorii intră în clasă să capteze atenția tuturor copiilor. Dacă nu se produce acest lucru, practic ora este deja pe jumătate pierdută. Este foarte important ca profesorul și elevii să simtă încă de la început că sunt în aceeași poveste. De asemenea, am remarcat că în ultimul timp se pune foarte mult accentul pe formarea de competențe și pe utilizarea de utilizare a tehnologiei și mijloacelor moderne. Cred că este foarte importantă îmbinarea mijloacelor moderne cu predarea tradițională.”

Recomandări

CEARTĂ PE VILELE RAAPPS
SCHIMBĂ BANCA LA ȘCOALĂ
EMILY IN LONDON?
SHEERAN CÂȘTIGĂ
CONTINUĂ VACCINAREA
CE NU ȘTII NU TE DOARE

Citește și: